Kommunikatsioon ja turundus festivali ajal

Sotsiaalmeedia 

Festivali ajal tasub kommunikatsioonitegevuses rõhku panna sotsiaalmeediale. Postitada tasub pilte festivali ettevalmistusest ja toimumisest. Seda nii aruteluala event’i alla kui ka oma organisatsiooni Facebooki ja Instagrami lehele.

Alade ja aruteludega seotud Instagrami postitusi jagame hea meelega edasi Arvamusfestivali story’des. Selleks lisa postitustele tag @arvamusfestival. Kasuta ka #arvamusfestival ja #arvamusfestival2024 teemaviiteid.

Fotod

Arvamusfestivali meeskonnas on igal aastal kümneid fotograafe, kes teevad aruteludest ja melust pilte. Fotod ilmuvad festivali toimumise ajal jooksvalt meie fotogaleriisse SIIN. Kõiki neid pilte võib kasutada viidates Arvamusfestivalile ja tuues välja fotograafi nime (leitav pildile klikkides). Fotograafid ei pruugi aga igale arutelule jõuda, seega võimalusel tasub kaasata ka enda meeskonda üks hea pildistaja!

Materjalide jagamine

Reklaammaterjale, flaiereid, voldikuid, õhupalle ja muid sarnaseid meeneid palume Arvamusfestivali alal mitte jagada – lähtume oma tegevuses keskkonnasõbralikkusest ja väldime ühekordsete toodete tarbimist. Arutelualal kohapeal võib aga osalejatele soovi korral anda trükiseid ja  aruteludega seotud materjale.

Ole osa Arvamusfestivalist - iga päev!

Arvamusfestivali meened

Kvaliteetne, korduvkasutatav ja keskkonnasõbralik Eesti disain Arvamusfestivali sümboolikaga.
Osta

Tule toetajaks!

Sul on võimalus aidata arendada Eesti arvamuskultuuri, toetades festivali korraldamist ühekordse või võimalusel ka püsiannetusega.
ANNETA FESTIVALILE