Kommunikatsioon ja turundus festivali ajal
Sotsiaalmeedia
Festivali ajal tasub kommunikatsioonitegevuses rõhku panna sotsiaalmeediale. Postitada tasub pilte festivali ettevalmistusest ja toimumisest. Seda nii aruteluala event’i alla kui ka oma organisatsiooni Facebooki ja Instagrami lehele.
Alade ja aruteludega seotud Instagrami postitusi jagame hea meelega edasi Arvamusfestivali story’des. Selleks lisa postitustele tag @arvamusfestival. Kasuta ka #arvamusfestival ja #arvamusfestival2024 teemaviiteid.
Fotod
Arvamusfestivali meeskonnas on igal aastal kümneid fotograafe, kes teevad aruteludest ja melust pilte. Fotod ilmuvad festivali toimumise ajal jooksvalt meie fotogaleriisse SIIN. Kõiki neid pilte võib kasutada viidates Arvamusfestivalile ja tuues välja fotograafi nime (leitav pildile klikkides). Fotograafid ei pruugi aga igale arutelule jõuda, seega võimalusel tasub kaasata ka enda meeskonda üks hea pildistaja!
Materjalide jagamine
Reklaammaterjale, flaiereid, voldikuid, õhupalle ja muid sarnaseid meeneid palume Arvamusfestivali alal mitte jagada – lähtume oma tegevuses keskkonnasõbralikkusest ja väldime ühekordsete toodete tarbimist. Arutelualal kohapeal võib aga osalejatele soovi korral anda trükiseid ja aruteludega seotud materjale.